MENU
Jesteś tutaj: Regulamin

Regulamin

REGULAMIN

 

  1. Właścicielem sklepu internetowego cukrzycamonitoring.pl i sprzedawcą jest firma KlockoweHobby Konrad Grunwald, Zełwągi 32, 11-730 Mikołajki, NIP: 7422176133 REGON: 363306568.
    2. Zgodnie z wytycznymi ustawy o danych osobowych RODO (nowego rozporządzenia o ochronie danych) wszelkie dane oraz informacje przekazywane przez klienta są dobrowolne i służą tylko i wyłącznie realizacji złożonego zamówienia i dostarczenia towaru. Każdy klient przez złożeniem zamówienia musi zapoznać się z regulaminem i go zaakceptować.
    3. Administratorem danych osobowych jest firma KlockoweHobby Konrad Grunwald, Zełwągi 32, 11-730 Mikołajki, NIP: 7422176133 REGON: 363306568, właściciel sklepu cukrzycamonitoring.
  2. Dane podane w formularzach przekazywane są podmiotom trzecim tylko i wyłącznie w celu realizacji zamówienia np. firmy kurierskie itp.
  3. Klient może w każdej chwili poprosić o uaktualnienie swoich danych lub całkowite ich usunięcie z bazy poprzez wysłanie stosownej prośby i informacji mailowo na:cukrzycamonitoring@wp.pl
  4. Adres biura obsługi klienta: Zełwągi 32, 11-730 Mikołajki, e-mail: cukrzycamonitoring@wp.pl
  5. Sprzedawca deklaruje że oferowane akcesoria są bezpieczne - zgodnie z ich przeznaczeniem.
  6. Zakupione w sklepie sprzęty elektroniczne (smartwatche, telefony komórkowe, tablety, transmitery) należy ładować oryginalnymi ładowarkami o specyfikacji:
  • napięcie wejściowe: 100-240V AC, 50/60 Hz
    •napięcie wyjściowe: 5 V
    •prąd wyjściowy: 1A

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie ww. sprzętów spowodowane użytkowaniem niewłaściwych ładowarek o niewłaściwy napięciu (np. ładowarek dołączanych do czytników freestylelibre).

  1. Płatność za zakupione towary możliwa jest :

- przelewem tradycyjnym

- szybkim przelewem online lub karta kredytową za pośrednictwem Przelewy24.pl

  1. Sprzedawca nie wysyła towarów za pobraniem – każdy zestaw jest konfigurowany indywidualnie pod każdego klienta.
  2. Wysyłka towarów odbywa się po potwierdzeniu płatności, zgodnie z wybraną opcją dostawy.

Możliwe opcje dostawy to:

- kurier DPD 

  1. Sprzedawca nie ponosi winy za uszkodzenie przesyłki lub nie dostarczenie jej przez firmę kurierską lub pocztę.
  2. Wysyłki zamówionego towaru realizowane są przez Pocztą Polską oraz usługi firmy kurierskiej DPD.
  3. Konsument ma ustawowe prawo do zwrotu i odstąpienia od całości umowy (bez podania przyczyny) oraz zwrotu produktu nie używanego, nie uszkodzonego, w okresie 14 dni od momentu zakupu, zgodnie z Ustawą  o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). Zwrot wpłaconych środków następuje w ciągu 14 dni od zgłoszenia rezygnacji z zamówienia na konto wskazane przez kupującego. Zgodnie z ustawą odstąpienie od umowy nie przysługuje podmiotom gospodarczym np. fundacjom.
    15. Gdy zwrócony produkt posiada uszkodzenia za które odpowiada konsument, sprzedawca ma prawo po przeprowadzeniu oględzin produktu oraz potrącić ewentualną kwotę związaną z ubytkiem wartości towaru. 
  4. Urządzenia: Blucon, Miao Miao, Sony Smartwatch 3 nie są sprzętem medycznym. Są akcesorium ( przekaźnikiem danych) do sensorów Freestyle Libre i ich stosowanie oraz pomiary należy traktować jedynie orientacyjnie. Do działania wymagają sensorów Freestyle Libre.
  5. Nakładka BluCon Ambrosia nie jest woodporna (z wyłączeniem wersji wodoodpornej), użytkowanie jej w sposób niewłaściwy oraz zamoczenie powoduje utratę gwarancji,

 

 

  1. REKLAMACJA I ZWROTY
  2. Produkt użyty niezgodne z jego właściwym zastosowaniem, wskazanym na stronie produktu, nie jest objęty rękojmią, ani gwarancją.
  3. Wszelkie reklamacje Klient powinien przedstawić wraz z dowodem zakupu Produktu (Potwierdzenie Zamówienia lub właściwa faktura) w celu identyfikacji zamówienia w sklepie.
    III. Okres gwarancji:
    - smartwatche, telefony komórkowe – gwarancja 2 lata od daty zakupu,
    - nakładka Blucon - gwarancja 2 lata od daty zakupu
    Producent nie udziela gwarancji na uszkodzenia mechaniczne w trakcie użytkowania np. pokrywki baterii, obudowy, źródła i miejsca zasilania (korzystanie z niereferencyjnych baterii) oraz uszkodzenia powstałe w wyniku upadku. Użytkowanie transmiterów Ambrosia Blucon NightRider możliwe jest tylko w dedykowanej opasce z ramką, opasce elastycznej z lycry lub z użyciem bandaża adhezyjnego. Zaklejanie blucona plastrami, tejpami, używanie magnesów może spowodować problemy w poprawnym użytkowaniu i jest zabronione - powoduje utratę gwarancji. 
    IV. Uprawnienia
    W przypadku stwierdzenia wady produktu konsumentowi przysługuje prawo naprawy lub wymiany produktu na nowy
    V. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. 
  4. Reklamację Klient może złożyć listownie lub drogą mailowo pod adresem: cukrzycamonitoring@wp.pl 
  5. Sprzęty konfigurowane indywidualnie pod konkretnego klienta (smartwatche oraz smartphony) z wprowadoznymi ustawieniami spersonalizowanej chmury NightScout nie podlegają zwrotowi, jeśli są sprawne (jeśli sprzęt zostanie przesłany do sklepu w celu weryfikacji jego sprawności i okaże się sprawny, działający zgodnie z opisem na aukcji - nie podlega zwrotowi). 

VII. Czas rozpatrzenia reklamacji to 30 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia oraz dostarczenia reklamowanego towaru. W przypadku gdy zgłoszony towar nie ma podstaw do reklamacji i działa prawidłowo kosztami wysyłki obciążony zostaje zgłaszający.

VIII. Cukrzycamonitoring nie sprzedaje sensorów Freestyle Libre i nie ponosi odpowiedzialności za ich działanie. Podmiotem realizującym reklamacje jest firma Abbott ( www.freestylelibre.pl ) i do firmy Abbott należy decyzja odnośnie reklamowanego sensora.

  1. Sprzedawane przez nas produkty elektroniczne podlegają gwarancji producenta. W przypadku napraw gwarancyjnych sprzęty wysyłane są do serwisu zewnętrznego.

 

  1. Informacje o towarach zamieszczone na stronie Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego. Przedstawione informacje są jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 kodeksu cywilnego.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów.
  2. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza akceptacje zasad sprzedaży wynikających z powyższego regulaminu przez Klienta oraz zobowiązuje do przestrzegania go.
  3. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z Umowy Sprzedaży jest sąd właściwy zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

O nas

Cukrzyca typu 1 jest stale obecna również w naszym życiu. Znamy wszystkie boleści i troski dnia codziennego oraz nieprzespane noce. Stale poszukujemy lepszych produktów i rozwiązań ułatwiających chorym życie z cukrzycą typu 1 - insulinozależną. Nasze produkty użytkujemy na co dzień, dlatego jesteśmy wstanie odpowiedzieć na niemal każde pytanie klienta, pomóc oraz doradzić. Stale stawiamy na rozwój oraz udoskalanie naszych produktów.